بنام خدا

با سلام

در دنیای پزشکی مدرن امروز، روشهای پر هزینه و قدیمیبهآهستگی جای خود را به روشهای جدید و کم تهاجمیداده است.

همه چیز فقط به جراحی ختم نمیشود و راههای مختلفی برای رهایی از درد وبهبود کیفیت زندگی وجود دارد.

اقدامات اینترونشنال درد از جمله راههای کم تهاجمی کنترل دردهای مزمن سر و گردن، کمر و اندامها میباشد که به بیهوشی و بستری در بیمارستان احتیاجی ندارد.

وبرای بیماران و شرکتهای بیمه گر در سرتاسر جهان کم هزینه تر است.

حال با وجود این همه پیشرفت در زمینه پزشکی سئوالی از ذهن میگذرد که "آیا درمان دردهای طاقت فرسایی مانند درد های ناشی از دیسک کمری، گردنی و یا آرتروز فقط و فقط جراحی های باز است؟"

جواب ما اینست که امروزهاقدامات نوین اینترونشنال دردبه کمک بیماران آمده است. و اغلب این دردها با اقدامات اینترونشنال درد بهبود می یابند.

گر ز داغ هجر او دردیست در دلهای ما ز آفتاب روی او آن درد را درمان کنیم

با ما همراه باشید

--------------------------------------------------------------------------

نشانی مطب: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان سرو غربی، ساختمان پزشکان سینا، نیم طبقه اول، واحد 5

تلفاکس: 22066542-22066530-22112885

همراه (جهت رزرو وقت): 2 27 26 25 0910

ارتباط مستقیم از طریق ایمیل(مشاوره پزشکی): drnoghrekar@gmail.com

تلفن همراه جهت مشاوره مستقیم از طریق پیامک و تلگرام: 09355590322

وبسایت کلینیک درد شفا (Shafa Pain Clinic) :

www.shafapain.ir

--------------------------------------------------------------------------

کلینیک بیمارستان فوق تخصصی محب کوثر(حضرت فاطمه"س"): تهران، خیابان سید جماالدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و سوم ، خیابان شهید فرهانی پور، ضلع شمال پارک شفق

تلفن:42193817-021

--------------------------------------------------------------------------

کلینیک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پاستورنو:تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست)، نبش خیابان هشتم

تلفن:88549154-021

آدرس مطب : تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی ، ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول، واحد۵
تلفن : 22066530 - 021

کمانی [ 1394-11-17 ]
با سلام ممنون از شما که با حوصله و دقیق مطالب ارزشمند میگذارید. امیدوارم بیماران دردمند از ایجاد این رشته و تخصص جدید نهایت استفاده را ببرند. بنده 34 سال در امریکا زندگی میکنم.در اینجا طب درد نجات بخش بیماران زیادی است. اما متاسفانه آگاهی مردم هموطنم در مورد این روشها کم است که با ایاد چنین سایت هایی امیدوارم اطلاعات مردم بیشتر شود. چون تحمل درد بسیار سخت است. لطفا مطالب بیشتری بگذارید.

عماد عزیزی [ 1394-10-06 ]
با سلام و ارادت خدمت آقای دکتر با اخلاق و با حوصله خدا قوت

قربانی [ 1394-09-28 ]
سلام آفای دکتر میخواستم از شما برای درمان دیسک کمرم با لیزر تشکر کنم . کاملا بیدرد هستم و ورزش را شروع کردم .ممنون از این که با حوصله برای بیمارانتان وثت میگذارید.

ذوالفقاری [ 1394-06-31 ]
با سلام و سپاس از فرصتی که برای اطلاع رسانی پزشک صرف کردید. در صورن امکان کمی بیشتر درباره حوزه تخصصی تان شرح دهید.