سخنی با بیماران دردمند

سخنی با بیماران مبتلا به دردهای مقاوم به درمان

بنام خدا

با سلام

در دنیای پزشکی مدرن امروز، روشهای پر هزینه و قدیمی به آهستگی جای خود را به روشهای جدید و کم تهاجمی داده است.

همه چیز فقط به جراحی ختم نمی شود و راه های مختلفی برای رهایی از درد وبهبود کیفیت زندگی وجود دارد.

اقدامات اینترونشنال درد از جمله راههای کم تهاجمی کنترل دردهای مزمن سر و گردن، کمر و اندامها می باشد که به بیهوشی و بستری در بیمارستان احتیاجی ندارد.

وبرای بیماران و شرکتهای بیمه گر در سرتاسر جهان کم هزینه تر است.

حال با وجود این همه پیشترفت در زمینه پزشکی سئوالی از ذهن می گذرد که “آیا درمان دردهای طاقت فرسایی مانند درد های ناشی از دیسک کمری، گردنی و یا آرتروز فقط و فقط جراحی های باز است؟”

جواب ما اینست که امروزهاقدامات نوین اینترونشنال دردبه کمک بیماران آمده است،و اغلب این دردها با اقدامات اینترونشنال درد بهبود می یابند.

گر ز داغ هجر او دردیست در دلهای ما ز آفتاب روی او آن درد را درمان کنیم

با ما همراه باشید

ارتباط مستقیم با دکتر علی نقره کار از طریق ایمیل:

drnoghrekar@gmail.com

نشانی مطب:تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان سرو غربی، ساختمان پزشکان سینا، نیم طبقه اول، واحد ۵

تلفاکس:۲۲۰۶۶۵۴۲۵ -۲۲۰۶۶۵۳۰ -۲۲۱۱۲۸۸۵

همراه(جهت نوبت دهی ۸صبح الی ۱۱ شب) :۲ ۲۷ ۲۶ ۲۵ ۰۹۱۰

تلفن همراه جهت مشاوره مستقیم از طریق پیامک:

وبسایت کلینیک:www.shafapain.ir

وبسایت شخصی:dr-noghrekar.ir

خدمات قابل ارایه برای بیماران گرامی

جراحی دیسک کمر و گردن با لیزر، بدون برش جراحی و بدون بیهوشی، سردردهای مقاوم به درمان، دردهای ستون فقرات کمر و گردن ، دردهای زانو، دردهای سرطانی، کنترل دردهای ناشی از بیرون زدگی دیسک ستون فقرات(وسیاتیک) بدون برش جراحی(ازون، دیسکوژل،RF)، کنترل دردهای ناشی از تنگی کانال نخاعی، پرولوتراپی و PRP زانو، دیسکوگرافی، اپیدوروگرافی، اپیدوروسکوپی، انجام نورولیز با امواج رادیوفرکوئنسی (RF)برای کنترل طولانی مدت دردهای مزمن و کارگذاری پمپهای داخل نخاعی موقت ودائم