تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول - تلفن : 88670088 - 021
جراحی بسته دیسک کمردرمان نوین آرتروز زانودرمان نوین آرتروز گردن و کمر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / دکتر نقره کار و رسانه ملی / روشهای درمانی دیسک کمر و گردن

روشهای درمانی دیسک کمر و گردن

به خانه برمیگردیم، روش های نوین درمان دیسک کمر و گردن

در بین روشهای کمتر تهاجمی برای درمان دیسک کمر ، جراحی دیسک کمر با لیزر جایگاه ویژه ای دارد. این اعمال بسیار ساده برای برطرف کردن علائم دیسک کمر بدون نیاز به بیهوشی و برش جراحی انجام میشود. بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

به خانه برمیگردیم، روش های نوین درمان دیسک کمر و گردن

مرکز لیزر ستون فقرات دانشگاه کلمبیا با بررسی اطلاعات بدست آمده در شانزده مرکز علمی لیزر در کشورهای آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، هلند، هند، روسیه، ژاپن، فرانسه، به این نتیجه شگفت انگیز رسید که، میزان موفقیت عمل دیسک کمر با لیزر ۶۵تا ۸۹ درصد میباشد که درصد بسیار بالایی نسبت به عمل دیسک کمر میباشد.

این تحقیقات نشان داده است که میزان عود درد سیاتیک بعد از جراحی لیزری دیسک در مدت بیست و سه سال بررسی فقط حدود ۵ درصد بوده است و اغلب موارد عود، بدلیل عدم رعایت بیمار در جهت پرهیز از بلند کردن اجسام سنگین بوده است.

در طول بیست و سه سال بررسی هیچگونه عارضه مهمی بعد از اعمال جراحی لیزری دیسک ذکر نشده و اغلب بیماران بعد از ۷ تا۱۰روز فعالیتهای عادی خود را از سر گرفته و حتی بر سر کار خود حاضر شدند.

جراحی لیزری دیسک از سال ۱۹۸۶ تا کنون در سرتاسر جهان انجام می شود و عملی بی خطر، مؤثر و کم تر تهاجمی است و چون بیمار سریعأ از بیمارستان ترخیص مشود، عفونتهای بیمارستانی در این بیماران کمتر بوده است.

اینستاگرام دکتر علی نقره کار

نتایج این بررسی، اکنون در دست جراحان لیزر در سرتاسر دنیاست و بیان کننده این است که جراحی لیزری دیسک، اولین خط درمانی دیسکهای بیرون زده ستون فقرات است.

دکتر علی نقـره کار (فلوشیپ فوق تخصصی درد): تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو غربی، ساختمان پزشکان سینا، ط ۱، واحد ۵،

اگر دچار کمر درد هستید، با مراجعه به یک متخصص درد می‌توانید با بهبود یا کاهش درد خود، روندی طبیعی در زندگی روزمره داشته باشید. کلینیک درد ، دکتر علی نقره کار در تهران می‌تواند ارائه دهنده جدیدترین روشهای غیرتهاجمی و کم تهاجمی درمان کمر درد به شما مراجعین محترم باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88670088 - 021 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول
تلفن : 88670088 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :یوسفی [ 1402-05-08 ]
آقای دکتر شما فوق العاده هستید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان درد مهره های پشتی با روشهای اینترونشنال یا کمتر تهاجمیدرمان درد مهره های پشتی با روشهای اینترونشنال یا کمتر تهاجمی

مهره های سینه ای تعدادی مهره در ستون فقرات مهره داران هستند که بخش میانی آن در میان مهره های گردنی و کمری را تشکیل می دهند که به آنها مهره های پشتی هم ... ادامه مطلب

آموزش تصویری ورزشهای مناسب بیرون زدگی دیسک کمرآموزش تصویری ورزشهای مناسب بیرون زدگی دیسک کمر

اگر شما هم درد های تحتانی کمر را تجربه می کنید، باید با ورزش هایی که برای این مشکل مفید هستند و به درمان آن و کاهش درد کمک می کنند، آشنا شوید . ... ادامه مطلب

انواع روشهای درمان کمر دردانواع روشهای درمان کمر درد

در این مطلب با انواع روشهای درمان کمر درد پرداخته و شما را با این روشها آشنا می نماییم. ... ادامه مطلب

دکتر علی نقره کار - فوق تخصص درد

دکتر علی نقـره کار فلوشيپ فوق تخصصي درد از دانشگاه علوم پزشكي ایران . بورد تخصصي آنستزيولوژي و مراقبتهاي ويژه از دانشگاه علوم پزشكي تهران . بازرس انجمن رژيونال آنستزي و درد ايران (ISRAPM)
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465