صفحه اصلی / مطالب و مقالات / فیلم های آموزشی
سندرم تونل مچ دست چیست

سندرم تونل کارپال حالتی است که در آن عصب اصلی دست (عصب مدیان) در ناحیه مچ دست تحت فشار قرار می گیرد

فلوشیپ فوق تخصصی درد و طب کنترل درد

طب درد علم جدیدی است که بدون نیاز به جراحیهای باز در درمان دردهای مزمن و صعب العلاج مانند سردردها، دردهای ستون فقرات و دردهای سرطانی با کمک تکنیکهای جدید و مدرن، بکار میرود

بلوک شبکه سلیاک و کاهش دردهای سرطان

دردهای شکمی ناشی از سرطانهای احشا شکمی، بسیار طاقت فرسا هستند. بلوک شبکه سلیاک، درمانی برای کاهش این نوع دردهاست

فیلم جراحی دیسک کمر با لیزر

درد بعد از جراحی باز کمر

فرآیند طبیعی ترمیم بافت های جراحی شده داخل کانال نخاع،بعد از عمل جراحی باز ستون فقرات می تواند باعث ایجاد چسبندگی درون کانال شود و به نظر می رسد، شایع ترین علت کمردردهای پس از جراحی کمر باشد. چسبندگی های ایجاد شده داخل کانال با فشار روی عصب می توانند دردهایی را در ناحیه کمر و پاها ایجاد کنند

سندرم شکست جراحی کمر

شیوع دردهای بهبود نیافته ستون فقرات بعد از اعمال جراحیهای باز ، در حدود ۳۵ تا ۴۵ درصد موارد جراحی میباشد. از جمله اقدامات فوق العاده و مؤثر در درمان چسبندگی‌های نخاع، کودال نوروپلاستی بوسیله کاتتر RACZ است

درمان درد آرتروز زانو

درمان آرتروز زانو آرتروز زانو (Knee Osteoarthritis) از عوامل شایع ایجاد درد در افراد بالاتر از چهل سال است. مهمترین مشخصه آرتروز، تخریب تدریجی غضروف زانو است. یکی از درمانهای نوین و تأثیر گذار بهبود درد ناشی از ارتروز زانو، سلول درمانی یا پی آر پی(PRP) نام دارد

راههاي جلوگيري از كمر درد

برای جلوگیری از کمردرد می‌توان اقداماتی انجام داد که این اقدامات، کمک فراوانی به پیشگیری از این دردها خواهند کرد

علل درد گردن

علت عمده دردهاي گردني آرتروز مفاصل فاست گردن است، كه درمان آن فاست ريزوتومي يا سوزاندن اعصاب اين مفاصل با امواج راديو فركوئنسي است

درمان ديسك گردن با ليزر

يكي از درمانهاي نوين ديسك گردن، درمان ديسك بيرون زده گردن بوسيله ليزر ميباشد

عمل جراحي ديسك كمر با ليزر

جراحي ديسك كمر با ليزر روشي جديد كه بدون نياز به برش جراحي بيرون زدگي ديسك و تنگي كانال ناشي از آن را با امواج ليزر درمان ميكند و نيازي به بيهوشي ندارد