تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول - تلفن : 88670088 - 021
دکتر علی نقره کار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ورزشهای رفع درد زانو
درمان نرمی کشکک با ورزش

به طوری کلی باید گفت که ورزش هایی که برای کندرومالاسی یا نرمی کشکک مفید هستند، تمرکز اصلی شان تقویت عضلات پا و باسن است، بدون اینکه فشار میان کشکک و استخوان ران ایجاد کند

کندرومالاسی یا نرمی کشکک

درد کندرومالاسی ممکن است با انجام برخی فعالیت ها که باعث ایجاد استرس و فشار بر روی مفصل زانو می شوند، افزایش پیدا کند. مثل بالا و پایین رفتن از پله ها، انجام حرکت اسکوات، زانو زدن، دویدن، پریدن، نشستن به مدت طولانی در حالتی که زانو خم شده باشد و استفاده از کفش های پاشنه بلند

ورزشهای روی صندلی برای درمان آرتروز زانو

آرتروز استخوانی یا استئوآرتریت (Osteoarthritis) یک بیماری مفصلی است که باعث تورم دردناک در ناحیه زانو، ران و دستها میشود. تحقیقات نشان داده اند که یکی از موثرترین روشهای کاهش درد آرتروز و بهبود توانایی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به آرتروز استخوانی، ورزش است

۱۲ تمرین برای درمان آرتروز زانو

کشش عضلات زانو باعث افزایش وسعت حرکات زانو شده و شما را سرحال می کند. برای دستیابی به کشش بیشتر در هنگام ورزش، قبل از شروع تمرینات عضلات خود را با ۵ دقیقه پیاده روی گرم کنید

۱۰ ورزش درمانی زانو

برای درمان دردهای زانو می‌توان روزشهای کنترل شده‌ای انجام داد و به بهبود این دردها پرداخت

دکتر علی نقـره کار فلوشيپ فوق تخصصي درد از دانشگاه علوم پزشكي ایران . بورد تخصصي آنستزيولوژي و مراقبتهاي ويژه از دانشگاه علوم پزشكي تهران . بازرس انجمن رژيونال آنستزي و درد ايران (ISRAPM)
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465